.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد. برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.(ادامه)
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود. ساعت پخش جومونگ ۳ مشخص شد
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است. تدارک تلویزیون برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است.(ادامه)
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد. پایتخت با نسخه ۹۰ دقیقه‌ای به تلویزیون برمی گردد
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد.(ادامه)
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند. کدام سریال‌ها در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند.(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم. چرا فرزندآوری و مهاجرت سوژه نون خ ۴ شد؟
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۵ فروردین
واکنش‌ها به استعفای یوسف نوری تیتر امروز روزنامه‌های کشورمان است.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و  مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است. هشدار وزیر بهداشت درباره موج هشتم ویروس کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است.(ادامه)
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد. تماشای تلوبیون با اینترنت خانگی رایگان شد
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد.(ادامه)
مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک روی آنتن می‌رود. آغاز پخش «نون خ۴» از امروز
مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک روی آنتن می‌رود.(ادامه)
چرا پخش سریال گاندو متوقف شد؟
تهیه کننده سریال «گاندو» به ارائه توضیحاتی درباره نحوه پخش فصل دوم این سریال با پایان تعطیلات نوروزی پرداخت.(ادامه)
چرا «پایتخت ۷» ساخته نشد؟
در شرایطی که در مقطعی از سال زمزمه ساخت سری هفتم از سریال «پایتخت» به گوش می رسید، در نهایت تلویزیون نوروز ۱۴۰۰ به پخش قسمت های جدید و باقیمانده از فصل ششم این سریال اکتفا کرد.(ادامه)
عکس/ سریال‌های نوروزی ۱۴۰۰
در نوروز امسال نیز سریال‌هایی جذابی با موضوعات مختلف از تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی ... بازگشت بابا پنجعلی و حذف سارا و نیکا ؛ تکلیف بهبود و ارسطو چه می شود؟
طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی ...(ادامه)
پایتخت ۷، نیامده، خبرساز شد
پیش‌تولید سریال «پایتخت ۷» در حالی آغاز شد که هنوز حواشی فصل قبلی این مجموعه فراموش نشده است.(ادامه)
صدا و سیما: کاهش ۲۰ درصدی رضایت مردم از «پایتخت» به خاطر شبیه‌سازی قسمت آخر!
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما گفت: در بین سریال‌های ویژه نوروزی همان‌طوری که پیش‌بینی هم شد، سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک با ۲/ ۷۹ درصد بیشترین بیننده را داشت، اما میزان رضایت از این سریال نوسانی بود؛ به طوری که در اوایل رضایت بیشتری را شاهد بودیم، اما در آخرین نظرسنجی این رضایت به ۷۴ درصد رسید و افت حدود ۲۰ درصدی رضایت از طرف مردم را شاهد بودیم(ادامه)
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و..... خود انتقادی مدیرکل صدا و سیمای مازندران از سیاهکاری پایتختی ها !
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و.....(ادامه)
دستور ویژه رئیس صداوسیما بررسی حواشی قسمت آخر پایتخت۶
رئیس سازمان صداوسیما به معاونت سیما دستور ویژه ای برای بررسی حواشی قسمت آخرپایتخت6 داده و گفته است باید مشخص شود این اقدام حاصل اشتباه و بی توجهی است یا فتنه انگیزی «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!(ادامه)
ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت گفت: تمامی بازیکنان استقلال را دوست دارم، چون هوادار ۲ آتیشه و سرسخت این تیم هستم، اما کاپیتان وریا، قائدی، شیخ و چشمی را بیشتر دوست دارم. بازیگر نوجوان پایتخت: استقلالیِ سرسختم!
ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت گفت: تمامی بازیکنان استقلال را دوست دارم، چون هوادار ۲ آتیشه و سرسخت این تیم هستم، اما کاپیتان وریا، قائدی، شیخ و چشمی را بیشتر دوست دارم.(ادامه)
«پایتخت ۶» و شوخی‌های مبتذل با ارزش‌های اساسی جامعه
یک کارشناس رسانه معتقد است مجموعه پایتخت ۶ در کنار بسیاری از جنبه‌های مثبت و تحسین برانگیز خود، به طرز بسیار شگفت‌آوری، پیشقراول بدعت‌گذاری در شوخی با ارزش‌های اساسی جامعه شده است.(ادامه)
گریمِ ارسطوی «پایتخت» زیر سایه کرونا +عکس
احمد مهران‌فر، بازیگر نقش ارسطو عامل در «پایتخت۶»، عکسی از خود به همراه گروه گریم این سریال را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.تصویربرداری فصل ششم سریال نوروزی «پایتخت» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم، زیر سایه شیوع ویروس کرونا، با رعایت نکات بهداشتی در منطقه شیرگاه مازندران در حال انجام است.در همین ارتباط، احمد مهران‌فر، بازیگر نقش ارسطو عامل، عکسی از اتاق گریم این سریال را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که در آن، همه اعضای گروهِ گریم و خود او، ماسک بر دهان دارند.(ادامه)
عکس | گریمِ ارسطوی «پایتخت» زیر سایه کرونا
(ادامه)
پخش اینگونه شایعات می‌تواند باعث تضعیف روحیه مردم و مخاطبین تلویزیون در این شرایط خاص باشد. به همین دلیل پیگیری و پیشگیری از پخش و توزیع این گونه اخبار جزو وظایف رابط عمومی صدا و سیما برای آرام‌بخشی به مخاطبین خود است. توقف "پایتخت۶ " تکذیب شد/ تصویربرداری بالای ۷۰ درصد + عکس جدید
پخش اینگونه شایعات می‌تواند باعث تضعیف روحیه مردم و مخاطبین تلویزیون در این شرایط خاص باشد. به همین دلیل پیگیری و پیشگیری از پخش و توزیع این گونه اخبار جزو وظایف رابط عمومی صدا و سیما برای آرام‌بخشی به مخاطبین خود است. (ادامه)
ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی «پایتخت۶»
تهیه‌کننده سریال «پایتخت» از شروع کار در آذرماه خبر داد و گفت این روزها سریال نوروزی شبکه یک سیما در پیش‌تولید است. (ادامه)
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود. سریال های نوروزی آی فیلم چیست؟
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود.(ادامه)
فیلم سینمایی «به وقت شام» برای اولین بار از شبکه یک تلویزیون روی آنتن می‌رود. سیمای ملی با فیلم حاتمی کیا پذیرای نوروز می شود
فیلم سینمایی «به وقت شام» برای اولین بار از شبکه یک تلویزیون روی آنتن می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز: تهیه‌کننده «پایتخت» با ابراز ناراحتی از درگذشت ناگهانی خشایار الوند، از روند تولید فیلم سینمایی نوروزی «پایتخت» خبر داد. سرنوشت فیلم «پایتخت» با درگذشت خشایار الوند چه می‌شود؟
شمال نیوز: تهیه‌کننده «پایتخت» با ابراز ناراحتی از درگذشت ناگهانی خشایار الوند، از روند تولید فیلم سینمایی نوروزی «پایتخت» خبر داد.(ادامه)

سارا و نیکا فرقانی اصل گفت: راستش را بخواهید در پایتخت ۱ و ۲ را دوست نداشتیم اما الان خیلی این سریال را دوست داریم. طوری بازیگری برایمان مهم شده که می‌خواهیم به عنوان شغل آینده‌مان آن را انتخاب کنیم.
ماجرای بازیگر شدن دوقلوهای پایتخت/ دوست داریم بازیگر بمانیم!
سارا و نیکا فرقانی اصل گفت: راستش را بخواهید در پایتخت ۱ و ۲ را دوست نداشتیم اما الان خیلی این سریال را دوست داریم. طوری بازیگری برایمان مهم شده که می‌خواهیم به عنوان شغل آینده‌مان آن را انتخاب کنیم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.